Rujukan Lengkap sebagai Persediaan Anda Hadiri Temuduga Kerja Kerajaan

Selamat Datang ke Blog Jom Jimat

17 January 2008 |

Jom Jimat

Assalamualaikum dan Salam Ceria Rakan Internet Sekalian...

Terlebih dahulu, saya rasa bersyukur kepadaNya kerana dapat mewujudkan blog ini untuk tatapan anda semua. Jutaan terima kasih juga diucapkan kepada anda kerana sudi singgah ke sini. Harap dapat terus memberi sokongan yer:p

Justeru itu, saya akan cuba sedaya upaya untuk memastikan kunjungan anda ke sini tidak sia-sia. Saya cuba..try..test..yang terrbaik! Bukan baik punya cilok tau!!

Melalui blog ni, saya akan menulis mengenai hal-hal yang berkaitan dengan jimat cermat. Tak kiralah apa sahaja tips, langkah, cara, panduan, rahsia dan alat hebat untuk membantu anda berjimat dalam mengharungi kehidupan seharian. Yang penting Jimat Tak Nak Rugi, kan!?

Kalau ada perbincangan lain tetapi ada kaitan sikit-sikit, harap anda dapat terima dengan hati yang terbuka yer. Bukan apa, di sini saya akan dedahkan cara untuk berjimat-cermat hasil dari pembacaan, pengalaman, pemerhatian, pendapat individu yang terlibat atau mungkin idea-idea yang terlintas di fikiran. Tapi saya akan memastikan setiap idea tu bernas, praktikal atau pun ada kebenarannya. Boleh kan?

Suka saya ingatkan di sini, setiap individu mempunyai pendapat yang berlainan atau pun cara pemikiran yang berbeza. Mungkin tak semua yang dipaparkan di sini sesuai atau praktikal kepada anda. Ini kerana kita hidup atau dibesarkan dari latarbelakang yang berbeza. Jadi setiap individu mungkin mengalami situasi yang berbeza. Setuju tak??

Jadi jika anda ada sebarang komen, saya amat mengalu-alukannya. Klik jer kat perkataan 'comment' kat bawah skali untuk memberi komen. Kalau tak setuju janganlah marah kat saya yer. Saya bukanlah professional dalam bab ni, tapi hanyalah seorang manusia biasa yang mahu memaksimumkan tahap jimat. Selagi boleh jimat, kita jimat. Betul tak? Tapi bukan Haji Bakhil tau. He..he..he.

Kalau boleh, jadikanlah blog ini sebagai medium untuk kita berkongsi pengetahuan, bersama-sama mengupas persoalan atau memberi cadangan yang bermanfaat tentang bagaimana nak berjimat pada zaman yang serba-serbi kena pakai duit nih!!Arghh! Mungkin ada yang mengeluh dan 'tension' dek kerana duit sentiasa tak cukup dan macam air mengalir jer. Isk..isk..sedih betul la!

Ok lah, harapan saya agar blog ini boleh dijadikan platform untuk anda mendapatkan manfaat yang berguna. Sekali-sekala, saya juga akan membuat selingan agar anda tak jemu di sini. Kalo jemu gak, tak dapek den nak nolong! He..he. jangan marah:)

Selingan tu mungkin saya akan membuat sikit review atau ulasan mengenai apa-apa maklumat atau produk-produk yang saya jumpa di internet nih! Manalah tau ia amat berguna kepada anda! Siapa tahu??

Akhir sekali, jangan lupakan kewujudan blog ini dan saya amat mengalu-alukan kedatangan anda semua.

Ahaah! Sampai bertemu (macam tajuk lagu Erra Fazira la pulak) di lain waktu. Jika tiada aral, saya akan kembali. Tunggu!!

Wassalam.

Jom Jimat

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...