Rujukan Lengkap sebagai Persediaan Anda Hadiri Temuduga Kerja Kerajaan

Laporan Percuma: Tip Asas Menghadiri Temuduga Kerja Kerajaan

22 February 2009 |

Bagi yang bercadang memohon pekerjaan di sektor awam, elok rasanya anda ambil tahu dulu tip asas menghadiri temuduga kerja kerajaan. Saya baru selesai membacanya sebentar tadi. Anda juga boleh membacanya secara percuma di sini. Skrol ke bawah sikit dan anda akan menjumpai ruangan muatturun (download) di laman web tersebut.


Laporan percuma setebal 16 ms ni sebenarnya disediakan oleh saudara Jamaluddin Bahari (gambar). Beliau juga merupakan penolong pengarah di sebuah jabatan kerajaan.

Sebenarnya laporan ini merupakan pengenalan kepada ebook berbayar beliau iaitu "Rahsia Lulus Temuduga Kerja Kerajaan". Anda juga boleh mendapatkannya di laman web yang sama. Skrol tetikus anda sampai nampak imej seperti di bawah;


Atau klik saja perkataan di bawah ini untuk terus ke web tersebut



Sebelum membuat keputusan mendapatkan rahsia lulus temuduga kerja kerajaan versi penuh, mungkin anda ingin melihat gaya penulisan beliau dulu, kan? Jadi, jom kita tengok dulu apa yang ada dalam laporan percuma ni.


1. Perkara-perkara yang patut anda elakkan semasa sesi temuduga.

2. Pengawalan emosi semasa temuduga.

3. Adab semasa temuduga.

4. Doa menghadapi temuduga.

5. Penilaian temuduga.

6. Aspek yang dinilai oleh panel penemuduga.


Begitulah serba sedikit kandungan yang ada dalam laporan percuma tips asas menghadiri temuduga kerja kerajaan ni. Bagi anda yang bakal menempuh alam pekerjaan atau ingin memasuki sektor awam, laporan ini merupakan salah satu sumber ilmiah yang patut anda baca.


Sekali lagi, sebelum berpisah anda boleh :: download laporan asas tersebut di sini ::



p.s: Sebelum 28 Feb 2009, anda berpeluang memiliki rahsia lulus temuduga kerja kerajaan pada harga promosi iaitu RM30.


[UPDATE] : Harga panduan lulus temuduga ini telah dinaikkan kepada RM40 setelah dikemaskini. beberapa kali. Anda boleh jimat hari ini dan sebelum harganya dinaikkan lagi. :)

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...