Rujukan Lengkap sebagai Persediaan Anda Hadiri Temuduga Kerja Kerajaan

Nak Duit Percuma? Sertai Program Sebar dan Menang!

23 February 2009 |

Tajuk di atas tu agak meragukan anda tak? Kalau ya, saya akan terangkan sebentar saja lagi. Sebenarnya program sebar dan menang ini anjuran saudara Abdul Adzim Ismail (gambar) atau lebih dikenali sebagai Jaws di dunia internet. Beliau pun baru jer melancarkan produk terbaru berkaitan bidang pertanian. Nama produk tu kalau tak silap "Pakej Usahawan Serai". Kalau anda berminat mengusahakan penanaman serai, pakej tersebut amatlah sesuai untuk anda.

Berbalik pada matlamat asal kita tadi iaitu program sebar dan menang. Tujuan program ini bukanlah menyuruh anda menjual sebarang produk.

Tugas anda sekadar menyebarkan program ini kepada rakan-rakan anda atau sesiapa saja. Sesiapa yang mendapat jumlah klik tertinggi akan dikira sebagai pemenang! Nampak mudah, kan?


Mari kita tengok dulu hadiah duit percuma yang ditawarkan kat anda.

hadiah yang ditawarkan kepada pemenang



Macamner? Boleh tahan gak kan hadiahnyer. Siapalah 8 pemenang bertuah tu yer. Kalau anda nak buat duit percuma, sertailah sekarang di sini.

Cuma saya nak ingatkan agar anda tak klik pada link sendiri. Janganlah terlalu ghairah nak menang. Itu merupakan satu tindakan yang tak beretika. Kalau menang sekalipun, anda takkan dapat keberkatannya. Secara tak langsung anda menipu diri sendiri. Isyyh...Kesian lah kat diri anda tu. Bersainglah secara sihat dan ikhlas, ok. :)

Dengan menyertai program sebegini, ia secara tak langsung menguji kebolehan anda dalam pemasaran affiliate gak. Asah bakat anda pelan-pelan. Mulakan dengan benda yang mudah dulu. Bila dah dapat rentaknya, barulah anda boleh bersaing dengan affiliaters hebat lain.

Sebelum berpisah, sekali lagi saya tunjukkan ini dia linknya -> Program Sebar dan Menang!


Semoga Berjaya Semua!

2 comments:

adiebahsazalie said...

salam...masih bukak lg ker?

Oktant said...

adiebahsazalie : w'salam. masih bukak lg. malah masih baru. :)

jgn malu2. silalah join dan promote, ok. ;)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...