Rujukan Lengkap sebagai Persediaan Anda Hadiri Temuduga Kerja Kerajaan

33 Asas Foto Untuk Merakam Gambar Menarik

27 February 2009 |

Musim cuti sekolah bakal tiba kira-kira 2 minggu saje lagi. Bagi anda yang dah berkeluarga, mungkin ada yang dah siapkan beberapa program cuti sekolah untuk mengisi masa lapang anak-anak. Lagi pun, masa cuti sekolah inilah saat yang paling menyeronokkan dan ditunggu-tunggu mereka.

Antara aktiviti yang boleh dimasukkan seperti melancong ke tempat-tempat menarik atau balik ke kampung halaman. Ataupun kalau anda tak dapat cuti, bolehlah mendaftarkan anak anda menyertai kursus SmartStudy anjuran saudara Osman Affan sebagai alternatif.


gambar tempat pelancongan di Malaysia

Imej - TokGajah.com



Walau apa pun aktiviti yang dilakukan, mesti ada saat-saat manis yang anda nak rakamkan untuk dijadikan kenangan. Kalau boleh, mestilah gambar tu kelihatan cantik dan nampak professional, kan?

Atas sebab itulah, saya nak kongsikan satu ebook percuma yang berkaitan asas foto. Ebook telah ditulis oleh saudara Noorizam Sabran. Ada 33 tips asas fotografi dalam tu.

Melalui ilmu yang ada dalam tu, sikit sebanyak dapat menambahkan skill anda untuk merakam gambar yang menarik. Tanpa berlengah, anda boleh terus membacanya di sini.

Cuma masukkan nama dan email, kemudian ebook percuma tersebut terus terpampang di depan skrin komputer anda. :)


p.s: Kalau anda tinggal di Johor Bahru dan nak mendaftarkan anak anda (yang bersekolah menengah) menyertai kursus SmartStudy, sila teruskan hajat anda di sini.

p.p.s: Kursus ini berlansung pada hari Sabtu, 8 Mac 2009. Bertempat di Dewan MPC, Perbadanan Produktiviti Malaysia, (Wilayah Selatan), 8 Jalan Padi Mahsuri, Bandar Baru Uda, Johor Bahru. Ia bermula pada jam 9 pagi sehingga 6 petang.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...