Rujukan Lengkap sebagai Persediaan Anda Hadiri Temuduga Kerja Kerajaan

Demam Giveaway : The Great Ebay

20 April 2008 |

Jom Jimat

Salam Ceria,

Sejak beberapa tahun kebelakangan ini, ramai yang telah menjana pendapatan yang agak lumayan melalui eBay. eBay merupakan sebuah laman lelongan terbesar di internet yang mempunyai berjuta-juta kadar trafik dan traksaksi pada setiap bulan. Adakah anda mahu menjadi sebahagian dari mereka? Jika ya, anda mestilah mempersiapkan diri dahulu dengan ilmu pengetahuan sebelum berurusan melalui eBay. Dengan adanya ilmu, ia sedikit sebanyak akan membantu dan mematangkan anda dari semasa ke semasa.

Hari ini saya bawakan satu berita baik untuk anda yang berhasrat untuk mempelajari selok belok eBay. Pelbagai e-books, software dan scripts yang ditawarkan secara percuma.

Seramai 65 orang pakar dari seluruh pelusuk dunia telah bersetuju menyumbangkan karya mereka yang bernilai kira-kira $3445. Apa yang mereka mahu hanyalah nama dan e-mel anda untuk dimasukkan dalam list mereka. Itu sahaja. Anda boleh unsubscribe dari list mereka bila-bila masa:)

Untuk mendapatkan segala produk percuma tentang eBay yang ditawarkan sila layari The Great eBay.

Akhir kata, sekian dulu dari saya untuk hari ini. Semoga ia sekit sebanyak dapat bantu anda jimat duit;p

Sebelum terlupa, The Great eBay ini akan berakhir pada hari Jumaat, 25 April 2008. Pastikan anda download apa yang disukai sesegera yang boleh. Jangan...jangan tak download. he..he..

Ahaah! Salam jimat dari saya dan jumpa lagi.

Sekian, terima kasih.

Jom Jimat

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...