Rujukan Lengkap sebagai Persediaan Anda Hadiri Temuduga Kerja Kerajaan

Demam Giveaway : Traffic Secrets 2 Giveaway

19 April 2008 |

Jom Jimat

Salam Ceria,

Sejak beberapa minggu yang lepas, ramai Internet Marketer (IM) telah berebut-rebut menganjurkan Giveaway Event. Untuk itu, pada post hari ini dan beberapa post yang mendatang, saya akan tulis tentang demam giveaway ni. Ini kerana, kebanyakannya menghendaki kita mempromosikan event mereka.

Kalau mereka tak suruh pun, saya tetap akan beritahu kat sini gak. Sebab inilah peluang kita untuk jimat duit. Terlalu banyak produk yang diberi. Kekadang terasa tak terlarat nak download kesemuanya.

Tapi usah risau, anda boleh pilih yang mana berkenan saja. Di sini tiada sebarang paksaan. Kalau suka, anda download dan begitulah sebaliknya.

Baiklah, hari ini kita mulakan siri demam giveaway dengan Traffic Secrets 2 Giveaway.




Apa yang menarik tentang dia Traffic Secrets 2 Giveaway adalah selain boleh download produk percuma, kita juga bakal berpeluang memenangi produk terbaru John Reese.

Produk tersebut ialah "Traffic Secrets 2 Home Study Course". Dan yang lebih menarik, kos penghantaran pun beliau akan tanggung;p Fuh, memang betul-betul jimat ni.

Untuk pengetahuan anda, John Reese merupakan pakar atau dikenali sebagai Raja Trafik. Dalam hal-hal menarik trafik berkualiti ke laman web, dia memang handal.

Baiklah kalau anda nak memenangi hadiah tu, anda boleh daftar di sini. Siapa tahu ini mungkin rezeki anda yang tak diduga? Tak rugi kalau mencuba kan;)

Sebelum berundur, pesanan saya ialah selepas anda klik link ini, anda akan dibawa terus ke tempat yang dituju. Tak perlu isi apa-apa kod, terus jer klik
Kemudian, isilah segala butiran yang berkenaan dan klik submit. Akhir sekali, arahan selanjutnya akan anda peroleh melalui e-mel.

Ahaah! Sampai di sini saja yang dapat saya kongsikan bersama. Nanti saya sambung lagi demam giveaway ni;p

Sekian, terima kasih.

Wassalam.

Jom Jimat

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...