Rujukan Lengkap sebagai Persediaan Anda Hadiri Temuduga Kerja Kerajaan

Bab Pengenalan: Laporan Pengurusan Kewangan Peribadi Sebagai Bumiputera

15 May 2009 |

Tak semua orang mampu menguruskan kewangan mereka dengan sempurna. Mesti ada saje yang tak kena. Akibatnya, pendapatan yang diperolehi selalunya tak cukup. Belum pun sampai hujung bulan, dah tak tahu ke mana perginya duit gaji. Ada gak buat kerja part time, tapi poket tetap "bocor". Waduh... parah kalau terus-menerus macam ni.

Nak tak nak mesti buat sesuatu nih. Nampak gayanya, kenalah tambah ilmu di dada tentang pengurusan kewangan peribadi. Sudah tentulah dengan cara yang sah dan tak melanggar undang-undang. :)


Tapi, mungkin ada di antara anda yang takde idea kat mana nak belajar semua ni. Maklumlah, masa di sekolah dulu mana ade disentuh semua tu, kan?


Justeru itu, bagi anda yang benar-benar mahu membebaskan diri daripada sebarang masalah kewangan, anda boleh mendownload dahulu laporan percuma (versi pengenalan) "Teknik Manipulasi Sistem Kewangan di Malaysia" di SINI



isikan ruangan ini sebelum download




Terutamanya bagi golongan bumiputera. Anda seharusnya peka dan memanfaatkan kelebihan yang ada nih. Kemungkinan besar teknik yang dibincangkan di dalam ebook versi penuh tu belum anda ketahuinya secara terperinci.

Sebab itulah saya cadangkan agar anda download versi percuma dulu. Dapatkan gambaran awal seperti kemudahan overdraft, penggunaan kad kredit, teknik perbelanjaan dan pembiayaan dan ASB.


Di akhir nanti, saya pasti anda mula sedar tentang kelebihan sebagai kaum Bumiputera dan mengapa kebanyakan pihak berkaitan enggan atau berasa berat untuk mendedahkannya.



UPDATE: Oleh sebab ebook di atas telah ditutup jualannya secara rasmi, saya mengesyorkan anda mendapatkan panduan kewangan berkaitan mengurus wang gaji di sini.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...