Rujukan Lengkap sebagai Persediaan Anda Hadiri Temuduga Kerja Kerajaan

Laporan Percuma The Death of JV Giveaways

24 July 2008 |

Salam Ceria dan Selamat Sejahtera,

Jika ada yang masih ingat, saya pernah menulis tentang JV Giveaways sebelum ini. Apa yang istimewa tentang JV Giveaways ini adalah kita dapat mendownload seberapa banyak produk secara percuma. Hanya isi nama dan alamat e-mel, kita akan diberi produk yang dikehendaki tu. :)

Baiklah, hari ini saya nak cerita tentang JV Giveaways jugak. Cuma kali ini bukan mengenai JV Giveaways event yang sedang berlansung tetapi laporan percuma The Death of JV Giveaways.

Atau yang lebih tepatnya The Leaked Chapter of The Death of JV Giveaways. Laporan ni ditulis oleh Bradley Smith.

Untuk info semua, semasa saya menulis ni, laporan penuh The Death of JV Giveaways ni masih berharga $7. Manakala yang versi The Leaked Chapter memang percuma. :)

Sebab musabab kita patut download laporan percuma ni kerana Bradley Smith bermurah hati menawarkan $1 untuk setiap referral yang anda bawa. Komisen akan diberi melalui paypal. Sekiranya anda sedang cari duit paypal, inilah masanya untuk bertindak! :D



Jadinya, kalau anda dah bersiap sedia nak tambah duit paypal, bolehlah menyertainya sekarang dengan klik banner di atas ataupun kat sini.

Cara nak menyertainya mudah sahaja. Selepas klik di sini, isi nama,e-mel dan password pada ruang yang telah tersedia khas untuk anda.

Kemudian tunggu e-mel pengesahan dari admin dan Bradley Smith. Saya memang dapat dua e-mel sekaligus. Klik link pengesahan daripada admin saja pun dah cukup.

Seterusnya, kita akan dibawa ke laman web berkaitan. Nanti kita akan diberi pilihan sama ada nak beli laporan The Death of JV Giveaways bernilai $7 ni atau tak.

Kalau anda nak beli, klik kat butang download. Jika tidak, klik "Continue to Account".

Sekarang, kita nak laporan percuma tu kan? Pergi ke bahagian menu di bahagian atas, klik kat "comment here". Pada page tu, skrol mouse sampai ke bawah.

Cari dan klik pada ayat "Download The Leaked Chapter of The Death of JV Giveaways". Laporan tu akan dipaparkan pada tab lain. Nak baca? Silakan. :)

Akhir sekali, kita nak cari duit paypal kan? Nah, klik kat "Earn $$$", isikan dulu e-mel paypal anda. Selepas itu, barulah buat promosi. Banyak alat bantuan promosi yang disediakan seperti "Banners", "Signature" dan "Emails".

Promosikannya secara berhemah yer. ;p

Updated:

Untuk berpeluang mendapat lebih komisen, layan jer video kat bawah ni;



Kalau belum mendaftar produk lain seperti The Giveaway Code, Giveaway Announcer dan 3 yang lain, sila daftar untuk mendapatkan link affiliate anda. :)

Updated 2:

Tawaran pemberian komisen $1 untuk setiap referral yang anda bawa ke website The Death of JV Giveaways akan tamat pada 31 Julai 2008!

Ahaah! Itu saja berita gembira untuk anda hari ni. Jangan tidur lagi tunggu lagi, daftarkan diri sekarang juga!

p.s: Tak tau nak daftar kat mane? Meh daftar kat sini.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...