Rujukan Lengkap sebagai Persediaan Anda Hadiri Temuduga Kerja Kerajaan

Siapa Kata Tak Boleh Untung Besar Kalau Tiada List

25 September 2008 |

Pernahkah anda terbaca atau diberitahu oleh usahawan internet yang "Money is in Your List"? Ada sesetengah daripada mereka pula kata;


Responsive List = Money


ataupun apa-apa saja ungkapan yang sama maksud dengannya.


Tentu anda pernah dengar, bukan?


Lagi satu, kalau ada di antara usahawan internet yang menafikannya, mereka tentu akan memperkenalkan anda satu kaedah alternatif. Iaitu "Pay Per Click" atau ringkasnya PPC.

Ada yang mendedahkan konsep "Wholesale PPC Traffic" dan banyak lagilah. :)


Adakah mereka ni silap?


Tidak, saya tak kata mereka silap. Malah mereka dah pun berjaya meraih keuntungan yang besar hasil mempromosikan program affiliate menerusi kedua-dua kaedah di atas.

Persoalannya sekarang, bagaimana pula dengan anda yang nak menjana keuntungan besar melalui program affiliate di internet tapi....

[A] Tiada mailing list

DAN

[B] Bajet yang besar

Ok, anda janganlah risau sangat pasal hal ini. Sebabnya, Team SmartBrain yang dianggotai oleh Din Beramboi dan Kento telah menyediakan satu panduan yang kreatif bagi membantu anda menyelesaikan masalah kebanyakan agen affiliate ni termasuklah saya sendiri. :)

Mereka telah mendedahkan bagaimana anda boleh menjadi Pro Affiliate walaupun tiada mailing list! Semua strategi telah dimuatkan dalam ebook Rahsia Pro Affiliate.




Saya nak kategorikan Rahsia Pro Affiliate ini kepada 3 bahagian iaitu;


[1] Bahagian asas atau fundamental untuk menjadi seorang Pro Affiliate.

[2] Bahagian tip dan strategi Pro Affiliate oleh Sukeri, Shahraduan dan Team SmartBrain sendiri. Kajian sebenar ke atas super affiliates dunia iaitu Ewen Chia dan Andrew Fox turut disertakan

[3] Bahagian bonus.


Tapi saya lebih suka menonjolkan bab yang dianggap "klimaks" dalam ebook Rahsia Pro Affiliate ni iaitu bahagian [2].

Tidak dinafikan, memang saya amat teruja dengan strategi yang telah mereka dedahkan. :p

Terus terang saya katakan, ada beberapa teknik yang saya dah perasaan sebelum ni. :) Cuma tak sangka pula apabila mereka berjaya memperolehi komisen yang agak lumayan menerusi teknik tersebut!

Ada juga strategi yang saya baru tahu. Lebih menarik, strategi ini boleh anda lakukan dengan segera. Saya pun dalam proses mencuba strategi ni. :)

Ringkasnya, semua strategi yang didedahkan ini telah membongkarkan bahawa walaupun anda tiada mailing list, anda tetap mampu menjana pendapatan yang lumayan! Apa yang lebih penting ialah daya kreativiti. Anda tak perlu gusar macam mana nak buat, perkara dan langkah-langkah penting ada diterangkan sekali dalam ebook ni.

Kesimpulannya, jika anda masih atau sedang mengalami masalah untuk menjana pendapatan lumayan melalui program affiliate sebab tiada list, saya memang syorkan supaya memiliki ebook Rahsia Pro Affiliate ni.



Anda boleh download ebook ni pada harga promosi di sini. Promosi ini sah sehingga 3 Oktober 2008 sahaja.


Selamat Mendownload Bakal Pro Affiliate!


p.s: Jika anda betul-betul komited hendak menjana pendapatan melalui program affiliate, sila download semasa tempoh promosi di samping anda boleh jimat duit.

p.p.s: Update terkini (28/2/2009) - Harga terkini adalah RM67. Dapatkan link download di sini.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...