Rujukan Lengkap sebagai Persediaan Anda Hadiri Temuduga Kerja Kerajaan

Landing Page dan Grafik MRR Percuma

18 November 2008 |

Assalamualaikum & Selamat Sejahtera,

Kali ni ada lagi produk berkualiti yang diberi percuma untuk anda. Iaitu pakej MRR (Master Resale Rights) yang mengandungi landing page, surat jualan, header, footer, grafik dan juga e-cover. Ia diberikan oleh seorang usahawan internet tempatan iaitu The Reds.



Pakej landing page dan grafik MRR percuma ni sesuai buat anda yang terlibat dalam perniagaan internet. Sekurang-kurangnya anda dapat jimat masa dan tak perlu pening kepala untuk menyiapkan item-item yang dah ada dalam pakej ini.

Ataupun kalau anda ada perancangan nak memulakan perniagaan internet, boleh dapatkannya dulu sementara ia masih percuma di sini. :)

Tapi anda telah diberikan satu lagi tawaran untuk pakej MRR ni. Iaitu program pay per lead (ppl). RM1 per lead tu!

Satu lagi rekod ppl tempatan telah dicipta oleh The Reds. Menariknya, beliau telah memecahkan rekodnya sendiri. Saya ada menulisnya sebelum ni di sini (tapi ppl rahsia trafik video marketing ni dah tamat).

Anda perlulah mempromosikannya dengan lebih effisien. Sebab pembayaran minimum yang akan diberikan ialah RM50. Jadi, pastikan anda mendapat 50 prospek yang mendownload pakej MRR ni, ok.

pssst...jangan salahkan penganjur kerana tak membayar kalau anda gagal mendapatkan sekurang-kurangnya 50 prospek tau. hehehe...

Anda juga boleh mendaftar sebagai affiliate untuk ppl ni di sini.

Selamat Mendownload & Good Luck!

1 comments:

admin said...

dah donlot td.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...