Rujukan Lengkap sebagai Persediaan Anda Hadiri Temuduga Kerja Kerajaan

Rekod Baru: PPL Termahal Malaysia

19 August 2008 |

Salam Ceria dan Selamat Sejahtera,

Setelah seluruh rakyat Malaysia sedikit kecewa dengan kegagalan memungut emas dalam Sukan Olimpik 2008, saya pasti kekecewaan ini bakal terubat. Mari kita lupakan perkara yang dah lepas. Anda takkan kecewa lagi hari ni. Saya sendiri yang akan mengumumkan berita gembira tersebut. Jadi, pastikan anda bersedia menerimanya dengan positif!

Hari ini, satu lagi rekod baru telah berjaya dicipta. Ia tiada kaitan dengan Sukan Olimpik 2008 langsung. Sebaliknya, saudara TheReds aka Suhairi dengan bergayanya telah mencipta satu rekod baru. Syabas TheReds! :)

Beliau telah melancarkan semula program pay per lead (ppl) Rahsia Trafik Video Marketing. Bersempena dengan pelancaran ini, komisen untuk setiap lead yang anda bawa juga telah dinaikkan. Iaitu daripada RM0.20 kepada RM0.30 per lead.

Ya, RM0.30 merupakan komisen termahal dalam sejarah program ppl di Malaysia! Kalau tak percaya, boleh tengok di sini.

Selain itu, anda bukan setakat dapat komisen apabila mengedarkan laporan percuma ni malah pelbagai bonus berkualiti telah ditambah.

Antara bonus yang ditambah adalah Pakej Video Blog & Database, Panduan Pemasangan & Asas Penggunaan Wordpress dan Produk Resell Right Bahasa Malaysia.

Apa, tak cukup lagi? Isshh... bonus dah banyak macam tu pun tak cukup gak. Bawak la mengucap bebanyak oii...

Ok, takper. TheReds memang dah bersedia pun dengan alasan sebegini. Kalau anda berjaya menyahut cabaran beliau menjadi orang pertama membawa 10,000 leads, laptop bernilai lebih RM2000 menjadi milik anda!

Amacam, ada berani?! Kalau berani, ayuh mulakan cabaran anda di Rahsia Trafik Video Marketing.

Good Luck All Affiliates!

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...