Rujukan Lengkap sebagai Persediaan Anda Hadiri Temuduga Kerja Kerajaan

Laporan Percuma Rahsia Trafik Video Marketing

12 July 2008 |

Salam Ceria dan Selamat Sejahtera,

Segmen laporan percuma kali ini memaparkan kepada anda Rahsia Trafik Video Marketing. Saya baru saja selesai menelaah laporan percuma ini dan akan membuat sedikit ulasan mengenainya. Psst...anda juga boleh buat duit percuma melalui laporan ni.
Tak cukup jugak manusia memang tak pernah puas, hehe dengan ganjaran ni?!
Kita turut berpeluang memenangi sebuah laptop bernilai RM2000 lebih. :D Kalau nak tahu lebih lanjut, jom teruskan melayannz...

Asasnya, laporan percuma ini dibahagikan kepada enam bab dan disertakan sekali dengan dua case study. Fokus utama laporan ini ialah Teknik Video Marketing. Laporan ini dihasilkan melalui pengalaman sebenar penulis setelah hampir setahun fokus terhadap teknik ini.


Secara keseluruhannya, laporan ini telah disusun dengan baik dan penerangannya amat mudah untuk difahami. Kebanyakan penerangannya disertakan sekali dengan gambarajah yang kemas dan teratur. :)

Antara kandungan yang dimuatkan dalam laporan ini ialah mencari niche video kegemaran ramai, download, upload dan publish video, proses suntingan video, pelan tindakan dan proses buat duit melalui laman web anda.

Kesimpulannya, anda memang patut membaca laporan ini dan boleh terus download di SINI

Seterusnya, saya akan tunjukkan cara yang membolehkan anda buat duit percuma dan seterusnya memenangi sebuah laptop bernilai lebih RM2000.

Langkah-langkah yang perlu anda lakukan ialah:

1. Jika anda belum download laporan percuma ni, sila daftarkan diri dahulu di SINI

2. Kemudian, anda akan menerima emel "CONFIRMATION REQUIRED" dari Aspirasi Cyber Team.

3. Klik link di bawah "EASY 1-CLICK CONFIRMATION".

4. Anda akan menerima emel seterusnya dan boleh download melalui link yang diberikan.

5. Setelah selesai download laporan, anda boleh daftar sebagai ahli affiliate melalui link di muka surat pertama laporan tersebut.

6. Isikan segala butiran yang diperlukan dan klik button "Submit Application".

7. Setelah selesai proses pendaftaran, kini anda boleh memulakan promosi. Gunakan segala bantuan promosi seperti banner/links yang diberikan.

8. Untuk setiap "lead" yang anda perkenalkan, komisyen sebanyak RM0.20 akan diberi. Had minimum pembayaran ialah RM10. Ini beerti anda perlu membawa sekurang-kurangnya 50 orang untuk men"download" laporan ini.

9. Anda nak laptop? Sekiranya anda menjadi orang pertama yang berjaya membawa "lead" seramai 10,000 atau lebih, tahniah! Laptop tersebut menjadi milik anda. :D

Ahaah! Itu sahaja yang perlu anda lakukan kali ini.

Semoga berjaya dan Selamat Mendownload!

p.s: Pastikan anda mempromosikannya secara berhemah yer. :)

Sekian, terima kasih.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...