Rujukan Lengkap sebagai Persediaan Anda Hadiri Temuduga Kerja Kerajaan

PPL Kedai Internet - Fasa 2 Dah Mula

25 November 2008 |

Assalamualaikum & Selamat Sejahtera,

Anda dah download laporan percuma kedai internet tak? Kalau belum, anda patut download sekarang kat SINI. Kalau anda masih tertanyer ape hal saya suruh download, boleh rujuk post saya bertajuk Laporan Percuma: Kedai Internet. Anda akan lebih jelas di sana. :)

Saya cuma nak sampaikan 1 berita baik nih. Iaitu program pay per lead (ppl) kedai internet ni telah disambung semula untuk fasa ke 2. Baru semalam jer dapat email daripada saudara Zulyunus.

Menurut beliau komisen untuk fasa pertama akan dibayar selewat-lewatnya pada 30/11 ni. Rasanya semua akan dapat komisen kot. Anda boleh lihat screenshot kat bawah ni;


Rajah 1: Statistik ppl kedai internet Fasa 1



Untuk ppl kedai internet ni, saya guna username - kedaimaya. Seperti yang anda lihat, saya cuma dapat 2 referral saja. Tak kisahlah berapa referral yang saya dapat, kan?

Apa yang lebih penting, harap lepas munculnya laporan percuma ni, lebih ramai rakan-rakan kita yang celik tentang kedai internet. Seterusnya lebih terbuka untuk membuat transaksi secara online (atas talian).


Rajah 2: Sambungan statistik ppl kedai internet Fasa 1



Kalau anda lihat, username - signup mendapat referral tertinggi iaitu 179. Sebagai pemenang tempat pertama, beliau juga dapat bonus RM50 sebagai tambahan.

Tahniah yer signup!



Berbalik pada ppl kedai internet fasa 2 pula, ia dah bermula pada 24/11 iaitu semalam. Bakal berakhir pada 15/12 depan. Kiranya aku tahu anda ada lebih kurang 20 hari lagilah untuk mempromosikannya. :)

Untuk fasa 2 ni, ada had pembayaran minimum yang ditetapkan. Iaitu RM3. Setiap referral yang anda bawakan, komisen 30 sen akan diberi.

Kesimpulannya, anda perlu dapatkan sekurang-kurangnya 10 orang referral untuk menerima bayaran, ok. Kalau tak dapat, jangan komplen tak dapat bayaran plak yer. Hehehe...

Tapi untuk menaikkan semangat anda, bonus RM60 akan diberikan jika berjaya mendapatkan referral tertinggi dalam fasa 2 ni.

Akhir kata,...

Selamat Mendownload & Teruskan Usaha Mempromosi Anda!

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...