Rujukan Lengkap sebagai Persediaan Anda Hadiri Temuduga Kerja Kerajaan

Laporan Percuma: Kedai Internet

08 November 2008 |

Assalamualaikum & Selamat Sejahtera,

Skali lagi dalam tempoh 5 hari, saya nak kongsikan laporan percuma yang ditulis dalam bahasa Malaysia. Kali ni ia dihasilkan oleh saudara Zulkifly Mohd Yunus. Beliau bukan setakat berikan laporan percuma jer, tapi menawarkan program pay per lead (ppl) gak. Maknanya, anda boleh mempromosikannya dan mendapat 25 sen untuk setiap referral.


Laporan percuma karya Zulkifly (gambar) ini bertajuk Kedai Internet.

Kedai internet ni amat sesuai bagi anda yang masih tercari-cari lagi rentak menjana pendapatan di internet. Apa yang perlu anda buat? dan Program apa yang boleh anda join?

Beliau dahpun menyenaraikan program-program tersebut. Anda cuma pilih sama ada nak terus bermula ataupun sekadar berdiam diri.

Kesimpulannya, laporan kedai internet ni lebih sesuai kepada anda yang memang takder idea langsung camner nak menjana pendapatan di internet. Kepada anda yang dah sedia maklum tentang perkara yang dibincangkan, bolehlah sebarkannya kepada kawan-kawan yang masih blur tentang menjana pendapatan di internet.


Ohh yea, anda boleh download laporan ni di SINI atau klik saja banner kat bawah.



Ok, bagi program ppl plak, ia berlansung dalam 2 fasa. Fasa pertama bermula jam 12 tengahari 1 November sampailah 15 November 2008 (12 tengahari).

Pembayaran komisen untuk fasa pertama akan dibuat pada 30 November 2008. Tapi saya terlupa plak nak tanya pembayaran minimum. Biasanya dalam lingkungan RM5 ataupun RM10.

Saya cadangkan anda promosi jer laporan ni. Selain dapat ilmu, kita dapat bantu rakan-rakan lain untuk bermula menjana pendapatan di internet, kan?

Tapi, kalau anda berjaya membawakan referral terbanyak, bonus sebanyak RM50 akan diberikan!

Jadi, anda boleh promosikannya bermula 1 minggu dari sekarang setelah mendownloadnya di SINI.


Selamat Mendownload & Salam Sukses!


p.s: Anda akan mendapat maklumat lanjut tentang program ppl melalui email nanti.

2 comments:

Adry said...

hermmm ble gak buat duit kan.. hehe

Unknown said...

yup, betul tu Adry. :)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...