Rujukan Lengkap sebagai Persediaan Anda Hadiri Temuduga Kerja Kerajaan

Berita Baik Untuk Bakal Usahawan Cendawan

13 June 2009 |

Sejak beberapa tahun kebelakangan ini, semakin ramai di antara anda yang memulakan perniagaan dari rumah. Ataupun lebih selesa bekerja dari rumah saja. Lebih menjimatkan kos gitu. Antara jenis perniagaan dari rumah yang biasa anda dengar ialah menjahit baju, salon, perniagaan internet dan perniagaan gayapos.

Fenomena ini bertambah galak lagi apabila kerajaan pula mewar-warkan yang pertanian adalah perniagaan. Setelah itu, ada di kalangan anda yang mula bergiat aktif dengan usaha penanaman serai. Begitu juga dengan penanaman cendawan.





Namun begitu, bagaimana cara untuk anda memulakan perniagaan tersebut di rumah? Kalau takder sebarang bimbingan atau panduan, tentu sukar untuk anda mengorak langkah. Ini kerana banyak perkara yang perlu anda tahu dan pelajari. Itu belum masuk bab praktikal lagi. Huissh...tentu makan masa, kan?

Sehubungan itu, andainya anda berminat dan bersungguh-sungguh nak jadi usahawan cendawan, mulakanlah impian anda tu dengan mencari ilmu yang berkaitan dengan bidang ini. Terokai nya satu persatu. Berita baiknya, satu panduan khas yang berkaitan dengan penanaman cendawan telah pun diterbitkan dan tersedia untuk rujukan anda.


Anda boleh dapatkan maklumat selanjutnya di laman web "Usahawan Cendawan" - sila klik.


Walaubagaimanapun, jika anda sekadar inginkan "preview"nya dulu pun boleh. Macam biasa, lah anda cuma perlu masukkan nama dan email serta klik butang "Download Sekarang" seperti yang tertera di bawah;





Dalam bab preview ni, anda akan dapat akses bab pengenalan saja. Ia sesuai bagi sesiapa saja. Walaupun anda tak minat nak usahakan cendawan, tak semestinya anda tak suka makan cendawan, kan? Dalam bab preview ni, anda akan tahu pelbagai khasiat cendawan dan kebaikannya untuk tubuh badan kita.


Jom lah download di SINI!

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...