Rujukan Lengkap sebagai Persediaan Anda Hadiri Temuduga Kerja Kerajaan

Apakah Agaknya Amalan Para Jutawan?

24 July 2009 |

Mencapai status jutawan bukanlah perkara asing dalam dunia hari ini. Ramai individu di kalangan masyarakat kita yang telah mengecapinya. Ada yang bergelar jutawan senyap, jutawan segera dan jutawan internet. Malah ramai juga yang sedang dalam proses mencapai status jutawan ini. Agak-agak andalah, apakah amalan yang mereka praktikkan sehingga berjaya ke tahap tersebut?


Oh, saya bukannya nak berteka-teki dengan anda. Sekadar bertanya saje. :)


Tapi jika anda benar-benar nak tahu apakah bentuk amalan yang dipraktikkan oleh para jutawan selama ni, anda boleh mendapatkan satu laporan percuma. Tajuknya "Amalan Jutawan" yang ditulis oleh saudara Hairil Nizam.


Berikut adalah salah satu screenshot yang dimuatkan dalam laporan amalan jutawan.




Saya menyembunyikan beberapa point di situ sebagai menghormati hakcipta terpelihara penulis.


Saya pun tak mahu bercerita panjang lebar lagi. Nanti tak best plak kalau anda dah tahu semuanya kat sini, kan?




Oh yer, sebelum saya terlupa, ada juga di tawarkan program pay per lead untuk menyebarkan laporan percuma ni. Iaitu RM1.20 untuk setiap lead yang anda bawa. Banyak gak tu. :)

Untuk mendaftar pay per lead amalan jutawan ni, anda perlulah download laporan di atas dulu. Sila klik sini untuk download dan daftar program pay per lead.


[MAKLUMAN] ~ Link telah saya tukarkan ke laman web Ebook Mentor Jutawan. Harap maklum.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...